www.kisan.pl

otwórz języki
O firmie

Polityka jakości

Kisan to wiodący polski producent i dystrybutor nowoczesnego systemu ogrzewania niskotemperaturowego Kisan Comfort oraz rur wielowarstwowych i złączy do wodnych systemów instalacji wewnętrznych.

Polityka jakości

 

"Satysfakcja klienta oraz jego aktualne i przyszłe korzyści z zastosowania naszych wyrobów wyznaczają podstawy działalności firmy."


Strategia rozwoju firmy zorientowana jest z jednej strony na spełnianie wymagań klienta, z drugiej zaś ciągły na rozwój i doskonalenie procesów wytwarzania i zarządzania.

Osiągnięcie nakreślonej polityki jakości jest możliwe dzięki:

- wysokiemu zaangażowaniu wszystkich pracowników w realizację przydzielonych im zadań

- prowadzeniu planowanych szkoleń personelu ukierunkowanych na pogłębianie ich kwalifikacji, kompetencji i świadomości

- starannego doboru dostawców na podstawie ich zdolności do dostarczania wyrobu zgodnego z wymaganymi normami jakości oraz współpracy dającej satysfakcję obu stronom

 

Zarząd

 

 

Chcemy poznać Państwa opinię

 Szanowni Państwo!

W trosce o zapewnienie właściwej jakości dostarczanych wyrobów i świadczonych usług pragniemy poznać Państwa opinię na ich temat. Bardzo prosimy o wypełnienie króciutkiej ankiety. Zapewniamy, że podane informacje zostaną wykorzystane do podjęcia działań mających na celu spełnienie oczekiwań Państwa i innych Klientów.

e-mail: office@kisan.pl

 

((formularz))

1. Terminowość realizacji zamówień.
2. Jakość wyrobów/usług.
3. Współpraca w trakcie realizacji zamówienia na wyrób/usługę.
4. W jakim stopniu dostarczone wyroby/ świadczone usługi spełniły Państwa oczekiwania?
5. Reakcja na reklamacje.
6. Kompetencje personelu.
7. Terminy realizacji na tle firm o podobnym profilu.
8. Ceny na tle firm o podobnym profilu.